Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Koen Put - WaarBenJij.nu Veilig aangekomen - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Koen Put - WaarBenJij.nu

Veilig aangekomen

Door: Koen Van de Put

Blijf op de hoogte en volg Koen

06 Februari 2013 | Maleisië, Kota Kinabalu

Ik ben gister na een zeer vermoeiende en lange vlucht aangekomen op Kota Kinabalu waar we nu verblijven. Dit is een van de grootste steden op Borneo en het is enorm gericht op het toerisme. Het is daardoor ook redelijk wseters. Tijdens de vlucht hebben we alleen boven India heel even last gehad van turbulentie. Dat kwam door de storm naast ons en door de bliksem gaf dat een schitterend beeld. Verder was de vlucht vrij aangenaam. We zitten nu in een hostel iets buiten de stad en vandaag is de rest van de groep gearriveerd. Het is een gezellige groep van 10 personen, waaronder 6 Nederlanders en 4 Engelsen. We gaan nu met z'n alle eten en we verblijven hier nog 2 nachten. Daarna gaan we naar het eerste kamp waar we gaan werken aan een kinderopvang. Daar krijg je ongetwijfeld nog meer over te weten! Het gaat dus allemaal prima!

• 06 Februari 2013 - 16:20

Margreet:

Nog even wennen en dan dus aan het werk! Fijn dat de vlucht en alles goed is verlopen, xx margreet

• 07 Februari 2013 - 13:17

Marc Van De Put:

Dag Koen,

Paula en ik volgen je reisverslag met veel belangstelling op. Het is leuk te vernemen dat alles prima verloopt en hopen dat dat zo zal blijven evolueren.

Groetjes,

Paula en Marc

• 08 Februari 2013 - 09:30

Edith Van De Put:

hey Koen,
    Nu pas een reactie want mijn internet was geblokkeerd ! Leve belgacom !
    Alles gaat dus goed met je, dat is fijn om te horen.
    4 Engelsen : dan kan je je Engels opkrikken !
    Als je kan ook foto's doorsturen, he !

groetjes van
    Edith & Liliane

• 17 Februari 2013 - 21:36

Fam Borgers:

Hoi Koen en amber,

Hoop dat de eerste weken goed gegaan zijn en dat jullie al veel hebben kunnen doen.
    We zijn zeer benieuwd naar jullie ervaringen bij het eerste kamp voor kinderopvang. En ook hoe het met jullie gaat.
    Hier in het Geldropse is alle okay.

Veel lieve groetjes van Marcel, Mandy , Maud en Rens.

Koen

Hee allemaal, Ik ga aankomende maandag op reis en ga dan de eerste 2 maanden gezellig met Amber naar Borneo toe. Daarna ga ik de rest van Maleisië nog bekijken en ga ik ook nog een maand naar Thailand. Met deze site kunnen jullie ook een beetje meegenieten :D

Actief sinds 30 Jan. 2013