Bijna!!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Koen Put - WaarBenJij.nu Bijna!!!! - Reisverslag uit Geldrop, Nederland van Koen Put - WaarBenJij.nu

Bijna!!!!

Door: Koen Van de Put

Blijf op de hoogte en volg Koen

03 Februari 2013 | Nederland, Geldrop

Het is dan toch bijna zover. Vanavond vroeg naar bed toe en dan morgen vroeg eruit en vertrekken richting Borneo samen met Amber. De tas is ingepakt en alles is klaar voor vertrek. Ik heb er heel veel zin in en ben benieuwd naar alles wat er op me af gaat komen.

• 03 Februari 2013 - 20:44

Sofie:

JEEEUUUJ!!!!!!
    WOOEEHOOOEEE!!!

• 03 Februari 2013 - 23:16

Willie Veraa:

Beste Koen en Amber, een hele fijne tijd gewenst, geniet ervan en kom samen weer gezond terug!!!! Had jullie helaas niet meer gezien bij de Jumbo. Dus dan maar via deze weg.

• 04 Februari 2013 - 09:17

Romke En Therese:

Jullie zitten nu in de trein richting Schiphol.
    Nogmaals een heel fijne tijd.

• 04 Februari 2013 - 12:54

Peter En Marlies:

Wij wensen jullie een hele mooie reis toe. Geniet er van, veel plezier!

• 04 Februari 2013 - 21:11

Gerard En Reggie:

Hoi reizigers, we wensen jullie een hele fijne tijd!! Geniet ervan!! Wij gaan zo zoetjesaan het rood-wit-geel tevoorschijn halen!!
    groeten en zijn benieuwd naar jullie belevenissen!
    Gerard en Reggie

• 04 Februari 2013 - 22:20

Berna:

Joepie, na alle voorbereidingen is het dan nu zover. heel veel plezier en genieten maar.........liefs Berna

• 04 Februari 2013 - 23:07

Patricia Van Der Voort:

Koen en Amber, Geniet van jullie reis en ervaringen. Kijk goed uit, zorg goed voor jezelf en de ander en kom gezond weer terug! Ben benieuwd, ik volg jullie !

• 05 Februari 2013 - 09:36

Margreet:

Jullie in de warmte, wij terug in de hagel en (natte) sneeuw! Goede vlucht gehad? en dan nu de eerste tropische ervaringen! Geniet ervan! liefs, dirk en margreet
    p.s.: sorry koen, maar toch nog een vraag (namens tim): waar ligt de usb-stick die jij geleend hebt?

• 05 Februari 2013 - 17:35

Koen Van De Put:

Hello,
    Hopelijk hebben jullie je vliegtuig niet gemist en ben je veilig geland op je eindbestemming !
    Succes en geniet ervan !
    Edith & Liliane

• 05 Februari 2013 - 17:37

Edith Van De Put:

Hello Koen,
    Succes en geniet !!
    Edith & Liliane

Koen

Hee allemaal, Ik ga aankomende maandag op reis en ga dan de eerste 2 maanden gezellig met Amber naar Borneo toe. Daarna ga ik de rest van Maleisië nog bekijken en ga ik ook nog een maand naar Thailand. Met deze site kunnen jullie ook een beetje meegenieten :D

Actief sinds 30 Jan. 2013