4 maanden genieten - Reisverslagen van Koen Van de Put - WaarBenJij.nu 4 maanden genieten - Reisverslagen van Koen Van de Put - WaarBenJij.nu

4 maanden genieten

Hee allemaal,

Ik ga aankomende maandag op reis en ga dan de eerste 2 maanden gezellig met Amber naar Borneo toe. Daarna ga ik de rest van Maleisië nog bekijken en ga ik ook nog een maand naar Thailand. Met deze site kunnen jullie ook een beetje meegenieten :D

Recente Reisverslagen:

04 Juni 2013

Laatste maand

02 Mei 2013

Peninsular Maleisie

19 April 2013

Weer wat foto's

11 April 2013

Matanani en laatste dagen in Borneo

07 April 2013

Kipouvo en Bongkud
Koen

Hee allemaal, Ik ga aankomende maandag op reis en ga dan de eerste 2 maanden gezellig met Amber naar Borneo toe. Daarna ga ik de rest van Maleisië nog bekijken en ga ik ook nog een maand naar Thailand. Met deze site kunnen jullie ook een beetje meegenieten :D

Actief sinds 30 Jan. 2013
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6429

Voorgaande reizen:

04 Februari 2013 - 05 Juni 2013

4 maanden genieten

Landen bezocht: